Data 14.09
Ocena
VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Dobra umowa na pozycjonowanie strony

 

Umowa to porozumienie między dwoma stronami, które czerpią z niej stosowne korzyści i jednocześnie zobowiązują się do trzymania pewnych zasad. A jak powinna wyglądać umowa na pozycjonowanie strony?

• Nie zagłębiaj się w szczegóły, a postaw na ogólnikowy opis działań i obowiązków. Trendy i metody pozycjonowania się zmieniają, to, co dzisiaj się sprawdza, jutro już nie zawsze.
• Współpraca ze specjalistą SEO powinna być długotrwała. Zadbaj w pierwszej kolejność o znalezienie skutecznego pozycjonera, a w dalszej kolejności o podpisanie długoterminowej umowy. To będzie procentować na każdym kroku.
• Musisz liczyć się ze wzrostem kosztów. Wszystko drożeje, usługi SEO również. Dobrze jest, jeżeli na umowie znajdzie się informacja, która będzie dotyczyła podwyżki.
• Nie zapomnij wspomnieć w umowie również o tym, że masz prawo do pracy z podwykonawcą, szczególnie jeżeli rozważasz taką opcję.
• Nikt nie lubi, jak ktoś się spóźnia, szczególnie jeżeli chodzi o płatności. Kara za opóźnienie z płatności również powinna być uwzględniona w umowie. To na pewno wpłynie na terminowość wykonywania obowiązków.
• Przerwa w umowie? Czy w przypadku usług jest to możliwe, czy oby nie spowoduje to zbyt dużo zaległości w przeprowadzaniu analiz i wdrażania w odpowiednim momencie konkretnych działań? Zastanów się, czy możesz sobie na to pozwolić, a jeżeli tak, to przez jak długi czas.
• Wypowiedzenie umowy to rzecz, która powinna być sformułowana jasno i zrozumiale, bez żadnych wątpliwości. Na tym etapie nie trudno o kłopoty.

Podziel się!
  • Facebook
  • del.icio.us
  • Twitter
  • Wykop
  • Google Buzz

Leave a Reply

*

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane