allgg Data 08.08
Ocena
VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Gadu-Gadu i Allegro razem przeciwko Google

 

Dla wszystkich serwisów oferujących sprzedaż reklamy w Internecie wyrosła bardzo poważna konkurencja, która z pewnością ma w planach walkę o miano lidera na polskim rynku w tej branży z samym Google. GG Network – producent najpopularniejszego komunikatora w Polsce gadu-Gadu oraz Grupa Allegro – właściciel największego serwisu e-commerce Allegro.pl, podpisały kontrakt, na mocy którego od tej chwili działy sprzedaży reklam internetowych obu grup zostały połączone w jedną platformę.

Na mocy tego porozumienia ma powstać wspólne biuro reklamy na czele którego stanie Jacek Makowski. Celem nowego, wspólnego działu będzie stworzenie atrakcyjnej oferty w oparciu o wieloletnie doświadczenie w tej branży obu platform. Oczywiście reklamy oprócz serwisów Allegro.pl czy Gadu-Gadu.pl będą pojawiały się również na serwisach: Bankier.pl. Ceneo.pl, Otomoto.pl, GG.pl, oraz w aplikacjach Gadu-Gadu i w radiu OpenFM.
źródło: Megapanel PBI/ Gemius, maj 2011
Slajd pochodzi ze strony: biuroprasowe.netpr.pl

Dzięki podpisanemu porozumieniu, współdziałanie dwóch jednych z największych grup internetowych sprawia, że zasięg wydawców obejmuje teraz blisko 80% polskiego Internetu, a tym samym zajmują drugie miejsce w rankingu zostawiając całą konkurencję w tyle. Jedyny poważny rywal dla nowego gracza na rynku reklamy internetowej stanowi Grupa Google.
Na stronie serwisu Allegro można przeczytać oficjalne oświadczenie w tej sprawie.

Gadu-Gadu i Allegro razem przeciwko Google, 5.0 out of 5 based on 1 rating
Podziel się!
  • Facebook
  • del.icio.us
  • Twitter
  • Wykop
  • Google Buzz

Źródła:
http://www.komputerswiat.pl/nowosci/wydarzenia/2011/31/allegro-i-gadu-gadu-lacza-sily-razem-przeciwko-google.aspx
http://biuroprasowe.netpr.pl/pr/191316/gadu-gadu-i-allegro-lacza-sily?rss=true

Leave a Reply

*

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane