gadwords Data 07.06
Ocena
VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Kolejne zmiany w wyglądzie Google AdWords

 

Jak donosi oficjalny blog Google, wprowadzono nowe zmiany w wyświetlaniu reklam w Google AdWords. Te modyfikacje mają raczej wymiar kosmetyczny, a wszystko po to, by reklamy płatne lepiej upodobniły się do wyświetleń organicznych w wynikach wyszukiwania.
Chociaż nie dla wszystkich reklam, w pierwszym wierszu nagłówka pojawia się oprócz wyświetlanej frazy, nazwa domeny, a adres URL wciąż jest widoczny w ostatniej linijce linku sponsorowanego.
Reklamy AdWords wyświetlające się w SERP-ach na frazę: turbosprężarka

Aby w reklamie AdWords mogła pojawić się nazwa domeny, należy zadbać o to, by cały na główek nie przekraczał liczby 68 znaków, a w samym nagłówku nie może pojawiać się nazwa domeny. Jeśli spełni się te warunki w linkach sponsorowanych tekst frazy będzie oddzielony od nazwy domeny grubą, pionową kreską, a sama domena nie będzie zawierała adresu www.

Podziel się!
  • Facebook
  • del.icio.us
  • Twitter
  • Wykop
  • Google Buzz

Źródła:
http://www.sprawnymarketing.pl/news/domena-w-naglowku-adwords/
http://adwords-pl.blogspot.com/2011/06/domena-wyswietlanego-adresu-url.html
http://www.roirevolution.com/blog/2009/02/googles_new_interface_will_make_your_advertising_l.php

Leave a Reply

*

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane