148 Data 26.04
Ocena
VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Negatywna ocena reklamy Google AdWords

 

Google na oficjalnym blogu poinformowało użytkowników AdWords o przyczynach ukarania kampanii reklamowej. Do tej pory nie podawano jasnych i klarownych powodów nieprzestrzegania zasad bezpieczeństwa użytkowników. Teraz Google nie akceptuje witryn, które prowadzą:

  • niejasne praktyki rachunkowe
  • zawiłe naliczanie opłat
  • nieprawdziwe oświadczenia medyczne i zdrowotne, które wychwalają zalety danego produktu (leki i nieautoryzowane apteki)
  • witryny, które wprowadzają potencjalnych klientów w błąd
  • prowadzenie sprzedaży produktów i programów, które są dostępne za darmo
  • wypisywanie twierdzeń, które mają się nijak do twierdzeń naukowych
  • witryn, które gromadzą dane identyfikacyjne swoich użytkowników, beż informowania ich do jakich celów będą wykorzystywane

Reklamy prowadzone wbrew zasadom Google AdWords nie będą miały naliczanego i wyświetlanego Quality Score, a w statucie witryny pojawi się informacja o zawieszeniu strony.
Slajd pochodzi ze strony: www.sprawnymarketing.pl

Aby kampania reklamowa Google AdWords funkcjonowała prawidłowo, należy jak najszybciej usunąć błędy. W przeciwnym przypadku, za dopuszczenie się poważniejszych przestępstw, strona będzie banowana na poziomie całego konta AdWords.

Podziel się!
  • Facebook
  • del.icio.us
  • Twitter
  • Wykop
  • Google Buzz

Źródła:
http://www.sprawnymarketing.pl/news/wynik-jakosci-vs-strona-zawieszona/
http://www.theaustralian.com.au/business/news/google-joins-apple-with-online-newspaper-payment-system/story-e6frg90o-1226007327696

Leave a Reply

*

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane