533 Data 05.03
Ocena
VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Nowa funkcja na Google AdWords

 

Google wprowadziło kolejne zmiany dotyczące wyświetlania reklam dla kampanii. Teraz każdy prowadzący kampanie na Google AdWords ma trzy opcje do wyboru:

  • Optymalizacja pod kątem kliknięć: reklamy, które mają wysoki wskaźnik CTR, mogą być częściej wyświetlane
  • Wyświetlanie naprzemienne: które umożliwia wyświetlanie wszystkich reklam z jednej kampanii pojawiające się z tą samą częstotliwością.
  • Optymalizacja pod kątem konwersji pozwala na wyświetlanie częściej danej reklamy, im większa jest liczba konwersji.
    Nowa funkcja jest stworzona z myślą o osobach, które nie mają zbyt wielu czasu na dokładne analizy prowadzonej kampanii. Aby wybrać tę funkcję, należy wpierw włączyć opcję śledzenia konwersji:

Slajd pochodzi ze strony: www.sprawnymarketing.pl

Slajd pochodzi ze strony:  www. blog.fineperformance.pl

Podziel się!
  • Facebook
  • del.icio.us
  • Twitter
  • Wykop
  • Google Buzz

Źródła:
http://www.sprawnymarketing.pl/news/optymalizacja-rotacji-adwords-pod-katem-konwersji/
http://blog.fineperformance.pl/index.php/2011/03/nowa-opcja-wyswietlania-reklam-%E2%80%93-google-adwords/
http://googleguru.pl/2010/08/google-bedzie-handlowac-danymi-internautow/

Leave a Reply

*

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane