Data 12.05
Ocena
VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Przez pryzmat rozwoju

 

W ostatnim czasie na rynku sprzedażowym pojawiło się zaskakujące urządzenie, które znalazło swoje ogromne zastosowanie w marketingu. Okulary Google Glass zostały stworzone przez firmę Google i pełnią funkcję smartphona. Ilość funkcji i możliwości stale wzrasta i tym samym zyskują one coraz więcej zwolenników nie tylko wśród marketingowców i przedsiębiorców.

To, że Google Glass umożliwia komunikację, korzystanie z portalów społecznościowych i poczty elektroniczne jest kwestią jasną i nie trzeba jej bliżej wyjaśniać. Są to podstawowe jej funkcje, ale Google Glass ma szereg innych ciekawych możliwości, o których warto powiedzieć kilka słów.

Bardzo przydatną aplikacją jest YourShow, która umożliwia nie tylko wyświetlanie kolejnych slajdów prezentacji, ale również dzięki rozpoznawaniu głosu automatycznie przełączyć ją na kolejny slajd. Dla występujących publicznie, jest to bardzo duże udogodnienie.

Godna uwagi jest również aplikacja Word Lens, czyli tłumacz. Będąc w innym kraju pokazuje nam on nie oryginalny tekst, ale już przetłumaczony. Co więcej, nie wymaga to połączenia z internetem, ponieważ program korzysta z własnego słownika.

W gąszczu nieskończenie wiele możliwości znalazła się aplikacja, która doskonale sprawdzi się w pracy grafika komputerowe. Color Snap pozwoli nam zapamiętać i zapisać kolor, który znajduje się w polu naszego widzenia. Dzięki temu będziesz mógł wzbogacić każdy projekt o niekonwencjonalne rozwiązania.

To tylko kropla w morzy ciekawych aplikacji dla Google Glass. Wskazuje to na to, że ich pojawienie się na rynku było nie tylko rewolucją, ale również dużym krokiem w przód na ścieżce rozwoju.

Podziel się!
  • Facebook
  • del.icio.us
  • Twitter
  • Wykop
  • Google Buzz

Leave a Reply

*

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane