171 Data 10.01
Ocena
VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Wybierz klientów, do których ma trafić reklama

 

Teraz umieszczając swoją reklamę w Google AdWords można sprawić, że produkt czy usługa zostanie szczegółowo ukierunkowana do wybranej grupy potencjalnych klientów posługujących się urządzeniami mobilnymi. Udoskonalenie usługi narzędzi od Google sprawiło, że reklamodawca ma możliwość dotrzeć nawet do użytkowników konkretnych telefonów i sieci komórkowych w Polsce.

Po przeprowadzonych modyfikacjach, w polskiej wersji AdWords w chwili obecnej istnieje możliwość sprecyzowania na jakie urządzenia przenośne ma trafić reklama:

i do klientów której platformy telefonicznej:

Przykładowo, reklamodawca może wysłać swoją reklamę tylko klientom sieci komórkowej Play, którzy korzystają z urządzenia Android. Opcja ta jest dostępna w ustawieniach reklamy. W kampanii reklamowej trzeba wybrać co najmniej jedna platformę, by reklamy były wyświetlane.

W dobie, kiedy urządzenia przenośne z połączeniem do Internetu stają się coraz bardziej popularne i modne, Google wyszło naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców, udostępniając im możliwość wyświetlania swoich reklam na ekranach telefonów mobilnych.


Podziel się!
  • Facebook
  • del.icio.us
  • Twitter
  • Wykop
  • Google Buzz

Źródła:
http://www.sprawnymarketing.pl/news/polskie-adwords-precyzyjne-kierowanie-mobilnych-reklam/
http://adwords-pl.blogspot.com/2010/04/go-mobile-wieksza-trafnosc-reklam.html
http://adwords.google.com/support/aw/bin/answer.py?hl=pl&answer=107461
http://www.spidersweb.pl

Leave a Reply

*

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane