google adwrods Data 24.08
Ocena
VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Wybieranie numerów telefonów w AdWords

 

Nieustające zmiany w Google… teraz odnoszą się do wyświetlania linków sponsorowanych Google AdWords na urządzeniach mobilnych. Tym razem innowacja dotyczy możliwości wybierania numeru telefonu z oferty już z poziomu wyświetlającego się linku AdWords. Do tej pory, jeśli użytkownik chciał wybrać numer telefonu z linku sponsorowanego musiał wybrać najpierw rozszerzenie tego numeru telefonu.

Jak zapowiadają informatycy Google, nowa funkcja w AdWordsach będzie wdrażana stopniowo dla kolejnych reklamodawców. Mimo to Google według zapowiedzi nie zamierza rezygnować z dotychczasowego rozszerzenia numerów telefonów, wręcz przeciwnie, zachęca swoich użytkowników do korzystania z tej usługi, dzięki której można zaoszczędzić miejsce dla treści reklamy. Za każdorazowy wybór numeru telefonu z linku sponsorowanego, reklamodawca płaci standardową opłatę, taką samą jak za kliknięcie w wyświetlaną reklamę.

Więcej o rozszerzeniach numerów telefonów w Google AdWords oraz w jaki sposób je stosować, można przeczytać na oficjalnej stronie wyszukiwarki.

Slajd pochodzi ze strony: sprawnymarketing.pl

Podziel się!
  • Facebook
  • del.icio.us
  • Twitter
  • Wykop
  • Google Buzz

Źródła:
http://www.sprawnymarketing.pl/news/adwords-klikalne-numery-telefonow/
http://bene.com/meble-biurowe/google-uk/

Leave a Reply

*

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane