Data 14.06
Ocena
VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

YouTube platformą przyjazną artystom

 

YouTube to platforma, która gromadzi miliardy miłośników różnorodnej muzyk, od popu, aż po jazz czy muzykę klasyczną. Sprzyja ona również samym artystom, którzy dzięki nowemu narzędziu YouTube Music Insight otrzymają informacje, w których miastach ich muzyka cieszy się największą popularnością. To pozwoli im na lepsze zaplanowanie trasy koncertowej.

Narzędzie to nie tylko wskazuje liczbę odtworzeń na kanale artysty, ale także na innych kanałach, co daje dokładniejszy obraz kanałów, jakimi dociera muzyka do fanów oraz popularności piosenek.
Obecnie ta opcja jest dostępna tylko dla dużych podmiotów, jednak istnieje duża szansa, że w najbliższym czasie będą z niego mogli skorzystać również artyści działający na własną rękę. To szczególnie dla nich może być to droga do podpisania dobrej umowy czy kontraktu.

Informacje, jakie udostępnia YouTube Music Insight pomoże lepiej oszacować, które utwory powinny ujrzeć więcej światła dziennego i trafić do radia czy telewizji. Planowanie trasy koncertowej metodą „chybił trafił” odejdzie w zapomnienie i artyści będą w stanie dotrzeć tam, gdzie faktycznie ich muzyka jest słuchana i mają duże grono fanów.
YouTube nieustannie się rozwija i coraz bardziej sprzyja artystom, a nie tylko słuchaczom. Wprowadzeniem takiego narzędzia daje zielone światło mało znanym muzykom, którzy ukrywają się w zakątkach małych miast lub zaciszu własnego mieszkania. Trzeba liczyć na to, że młodzi i nieznani artyści otrzymają dostęp do YouTube Music Insight i wkrótce o nich usłyszymy.

Podziel się!
  • Facebook
  • del.icio.us
  • Twitter
  • Wykop
  • Google Buzz

Leave a Reply

*

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane