148 Data 27.01
Ocena
VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Zmiana koloru linków sponsorowanych

 

W lipcu 2010 r. Google AdWords przeprowadziło kosmetyczne zmiany, a mianowicie wprowadzono testowy nowy kolor linków sponsorowanych. Pierwsze zmiany w kolorze linków nieorganicznych miały miejsce w 2007 r., wtedy zmieniono z blado niebieskiego na żółty, który teraz został zastąpiony na jasno fioletowy.

Slajd pochodzi ze strony: www.marketinglab.pl

Nowy kolor linków sponsorowanych, zdaje się bardziej widoczny od poprzedniego żółtego. Wszystko po to, by reklamy były dostrzegalne i stanowiły kontrast na tle zwykłych ciemnoniebieskich linkach organicznych. Bardziej widoczne reklamy sprawiają, że internauci będą częściej je wybierać, a to automatycznie przekłada się na koszt reklam.

Podziel się!
  • Facebook
  • del.icio.us
  • Twitter
  • Wykop
  • Google Buzz

Źródła:
http://www.sprawnymarketing.pl/news/nowy-kolor-tla-w-linkach-sponsorowanych-adwords/
http://www.marketinglab.pl/znowu-testy-koloru-tla-reklam-adwords-ponad-wynikami-organicznymi/
http://www.thenextweb.com

Leave a Reply

*

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane