Data 24.03
Ocena
VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Wojtyła na prezydenta

 

W Polsce trwa właśnie kampania prezydencka. Na ciekawy pomysł wpadło Centrum Myśli Jana Pawła II. Na billboardach widzimy Karola Wojtyłę, jako „kandydata w codziennych wyborach”.

Papieża Polaka „można spotkać” w Warszawie. Reklama jest kontrowersyjna, rodzi dyskusję i spory. Tym bardziej, że K. Wojtyła ubrany jest w garniturze i pod krawatem. Kreacja i hasło: “Karol Wojtyła. Twój kandydat w codziennych wyborach“ wpisują się w styl plakatu wyborczego.

Kampanię zaplanowano na billbordach, citylightach, citiINFO w metrze, a także w wybranych mediach katolickich. W planach jest także cykl eventów ulicznych, które odbędą się 2 kwietnia 2015.

Główną platformą komunikacji jest przygotowany przez agencję fanpage na Facebook’u: “Twoje codzienne wybory” z wydarzeniem – “100 000 podpisów dla Karola Wojtyły!!!” i “#wybieramWOJTYŁĘ na zdjęcie w tle!”. Agencja, która przygotowała reklamę tłumaczy się tym, że chciała dać impuls do przezwyciężenia postawy sentymentalizmu i tęsknoty za obecnością Papieża na rzecz odważnego sięgnięcia do jego nauki i haseł, które głosił i zastosowanie ich w naszym codziennym życiu.

Faktem jest, że dzięki zaangażowaniu i bliskiej współpracy z Centrum Myśli JP2 udało się stworzyć mocny przekaz, obok którego trudno przejść obojętnie.

Podziel się!
  • Facebook
  • del.icio.us
  • Twitter
  • Wykop
  • Google Buzz

Leave a Reply

*

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane